Известие

Collapse
No announcement yet.

Чип за 1.9TD?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от xaus
    Чип.чип,чип... Чип се слага на боркомпютъра при TD няма такъв компютър ... Но може да си смениш турбината с по голяма... да монтираш един интеркулер може и перка да му закачиш и някои да ти барне малко помпата е вярно ще пропушва повече но пък ще бяга доста... Които иска намира!
    Човече....ти май изобщо не си наясно с понятията и ТД мотора при 145/6 като цяло ми се струва....

    Първо, ако си чипна бордкомпютъра на 146цата най-много нищо да не стане, просто защото никоя 145/6ца няма такова чудо....Второ...ТД мотора по дефолт има Интерклуер...
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от xaus
      Чип.чип,чип... Чип се слага на боркомпютъра при TD няма такъв компютър ...
      Бъркаш тотално борд-компютър с ECU

      Първоначално публикувано от xaus
      ...Но може да си смениш турбината с по голяма... да монтираш един интеркулер може и перка да му закачиш и някои да ти барне малко помпата е вярно ще пропушва повече но пък ще бяга доста... Които иска намира!
      При дизел без електронно управление да смениш турбото с по-голямо е доста неоправдана финансово операция. В най-оптимистичния вариант ще имаш една доста по-лагава кола, която в даден момент все пак ще се поизстрелва, когато най-после се развърти турбината. За да променяш хардуера би трябвало да си подсигурен по отношение на управлението, за да се нагоди новия сетъп към промените. Това с 'баране' само на помпата не става. Както би казал един мой бивш колега - 'все едно да си обършеш задника с плочка теракот'
      А интеркулер си имат всички турбо-дизелови алфи и фиати, с изключение на ТД софт на фиат, така че и идеята с кулера не е толкова иновативна (нито ефективна) в случая.

      Най-доброто, което може да се направи, е да се пипне помпата да хвърля повече нафта и гейтът да се понапъне. Добре е да се има предвид, че повечето нафта ще дигне температурата, а прегрят дизел...

      @mimo_
      Дизелите си бачкат без проблем на обеднени смеси. Не са като бензините
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #18
        Ако някой намери каде да сложи чип на ТД нека да го снима и аз да го видя.

        Comment


        • #19
          гледам сериозна тема стана я тогава да пообобща с един въпрос

          как мога да впрегна още някое конче на дизелчето и за какви пари годе долу говорим
          Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
          sigpic

          Comment


          • #20
            Ми то за тва е форум да се дискутира ... а и не претемдирам че разбирам от печки... тва са си мои размисли и прочие.... Но пък остава варианта (махаш не нужните тежести....с еднот олекотяване се правят чудеса) Това съм го тествал лично и има ефект и то осезаем...

            Alfa boxer 1.3i --- 8V --- Boxer --- 90Hp/6000 Obr/min --- 113Nm/4500 Obr/min --- 0-100/11,5s --- Vmax/180km/h
            FIAT STILO 1.9jTD 16V 115HP vMAX 205km/h 4.8л/100km

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от alfista146
              гледам сериозна тема стана я тогава да пообобща с един въпрос

              как мога да впрегна още някое конче на дизелчето и за какви пари годе долу говорим
              И мен ме терзаеше точно същия въпрос месеци наред...в общи линии никак.Махаш CAT-a и слагаш една права тръба там, слагаш един хубав конус(При мен имаше осезаем ефект), ходиш да ти центроват хубаво помпата и колата върви доста прилично за 90кс....аз с моята 200 си ги правех редовно, а 0-100 ми беше около 10.5сек при 12 по каталог

              ПП.Основния ремонт помага доста на вървенето...моята след като се разработи беше като ракета

              Иначе провери, дали можеш да направиш това с уейстгейта.То вече би качило някоя по-сериозна цифричка коне
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #22
                Пак да напомня на ентусиастите за бърникане на уейстгейта, че не е шега работа това Може да се стопи двигателят като едното нищо
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от trustworthy
                  Пак да напомня на ентусиастите за бърникане на уейстгейта, че не е шега работа това Може да се стопи двигателят като едното нищо
                  Тва си е чиста проба ръчен чип-тунинг... и с чипа ти се увеличава налягането на турбото...просто е хубаво да се върже едно бууст-бар-че на ТД-то, че да се следи налягането да не бяга много нагоре...до 1.1бар-а според мен спокойно може да се вдигне, ако охладителната с-ма е наред...
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #24
                    под "уейстгейт" разбирам турбо...нали по принцип турбото е сменявано и съм сигорен че може да понесе малко надуване

                    но по ми допадна идеята на Satanism да се сложи един конус да се центрова помпата(това не правено от както е взета колата )

                    само не разбрах какво е CAT

                    преди в една тема питах за някой добър дизелджия който може да я погледне....помпа,дюзи мюзи но нямаше конкретно предложение

                    дайте насока
                    Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      CAT=Катализатор.
                      Уейстгейт е едно клапанче, свързано с турбиниата.На 1.9ЖТД мотора в 146 си личи много ясно, с едно като шапчица централно срещу вас най-отпред.Под тая шапчица има едно като пирон надолу, в някои случаи има на него резба и гайка...ако може да се регулира, значи се завърта гайката, ако няма резба-трябва да се търси такова клапанче с резба...

                      Иначе...за центровка на помпата...много малко хора още го правят, всеки търси компютър и вика "не може" ако няма....
                      Принципно мен ми я центрова един човек, после не можах да си позная колата...разликата беше покъртителна.Той се намира, като идваш по Околовръстното от Люлин към Овча купел, точно преди моста преди светофара на Овча Купел има една уличка косо в дясно.Тя е за Горна Баня.Първата къща от лявата страна, там правят само и единствено ситроени, но ако му се примолиш според мен ще се навие да ти я нарпави.На мен взе 25лв миналата година....

                      Ако двг е читав и си прави макс оборотите на 5та, можете да го помолите да качи ограничителя малко по-нагоре и да вдигнете и топ спийда малко...ама това вече много троши мотора...
                      Аз така след 215 по едно наклонче сменях гарнитура...
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Satanism
                        Първоначално публикувано от trustworthy
                        Пак да напомня на ентусиастите за бърникане на уейстгейта, че не е шега работа това Може да се стопи двигателят като едното нищо
                        Тва си е чиста проба ръчен чип-тунинг... и с чипа ти се увеличава налягането на турбото...
                        Абе не е баш така най-малкото заради това, че за разлика от ремапа, при 'ръчния тунинг' няма толкова сензори, които да дават инфо на компютъра, че да угаси двигателя преди да си го окотил
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #27
                          Да, хубаво...съгласен съм...но принципа е еднакъв.Пък и сензора в главата трябва да е достатъчно прецизен, та да не рискуваш излишно

                          При налягане 1.0-1 бар-а и изправна кола не би трябвало да има проблеми
                          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                          OEM & Ventura Garage
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                          Comment


                          • #28
                            много благодаря за инфото колеги :P

                            значи аз не търся макс скорост по-скоро топ ефективност

                            като ми обясни какво е уестгейт си обясних какво е тва дет стърчи над
                            единя охлю
                            Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Много го усложнявате...
                              Турбото-мурбото, уест гейтове и дрън-дрън.
                              Качват на стенд ГНП... в специализиран за НП сервиз и просто се увеличава с малко... подаването на максималното гориво от нея и това е. И всичко това в разумни граници разбира се. Те си знаят. А ефекта е осезаем.

                              Визуално... (в огледалото) също
                              ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                              sigpic
                              ROVER 200 RF 2.0TDI

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Nasko_77
                                Много го усложнявате...
                                Турбото-мурбото, уест гейтове и дрън-дрън.
                                Качват на стенд ГНП... в специализиран за НП сервиз и просто се увеличава с малко... подаването на максималното гориво от нея и това е. И всичко това в разумни граници разбира се. Те си знаят. А ефекта е осезаем.

                                Визуално... (в огледалото) също
                                ММ...и така нищо не правиш, защото тва кади като кюнец и ИЗОБЩО не върви!!!
                                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                                OEM & Ventura Garage
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                                Comment

                                Working...
                                X